+ 0 -
ADA



استقبال استاندار کرمانشاه از قهرمان المپیک پاریس


استاندار کرمانشاه از آرین سلیمی قهرمان المپیک پاریس استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری،  آرین سلیمی، قهرمان المپیک پاریس و دارنده مدال طلای رشته تکواندو با استقبال دکتر صحرایی، استاندار کرمانشاه، مسئولان استان و اقشار مختلف مردم وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

دکتر صحرایی، استاندار کرمانشاه در آیین استقبال از قهرمان المپیک گفت: پیروزی این جوان برومند کرمانشاهی را به خانواده ایشان و همه مردم استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این پیروزی مبارک همه مردم خوب و ورزش دوست استان باشد. 

مسئولین استان حامی ورزشکاران هستند و ما وظیفه داریم از جوانان افتخارآفرین استان تقدیری به موقع و در خور شان داشته باشیم. 

تشویق‌ها و حمایت‌ها از ورزشکاران و افتخارآفرینان استان باید در سطوح مختلفی صورت بگیرد؛ بخشی از این حمایت‌ها فراهم کردن زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی مناسب و شایسته در استان است و بخش دیگری از پشتیبانی‌ها شامل حمایت از ورزش های عمومی است.

دکتر صحرایی افزود: در قله این حمایت‌ها هم ورزش قهرمانی به عنوان یک پیشران و مشوق نوجوانان و جوانان استان به ورزش، باید مورد توجه روزافزون قرار بگیرد.

 آرین سلیمی قهرمان تکواندو المپیک پاریس هم گفت: مردم کرمانشاه با این حضور پررنگ خود من را شرمنده کردند و امیدوارم بتوانم زحمات آنها را جبران کنم.



اوقات شرعی
آب و هوا