+ 0 -
ADA



استاندار کرمانشاه از سهولت تردد و خدمات رسانی مناسب در مرز خسروی خبر داد


استاندار کرمانشاه با تشریح زیرساخت های فراهم شده در مرز خسروی، از سهولت تردد و خدمات رسانی مناسب در این مرز بین المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، دکتر محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز دوشنبه  پس از بازدید از مرز منذریه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرز منذریه شاهد تعدد خودرورهای عمومی هستیم که تفاوت چشمگیری با سال گذشته دارد و تعداد زیادی از وسایط نقلیه حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و ون در انتظار مسافران هستند و به لحاظ تردد  در مسیر رفت و برگشت زوار مشکلی وجود ندارد. 

وی افزود: زوار اربعین که مرز خسروی را انتخاب کرده اند با خیال آسوده و به صورت 24 ساعته می توانند از ایاب و ذهاب روان و راحت استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش ورود زوار به کشور در مرز خسروی بیان داشت: در دو طرف مرز ترددها به سهولت در حال انجام است و با توجه به زیرساخت های فراهم شده مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

دکتر صحرایی با اشاره به توسعه بیشتر پارکینگ های خودرو در مرز خسروی نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد: در جاده برکت و در مسیر سه راه نصر آباد تا خسروی و نیز قبل از آن در کمربندی تا قصرشیرین بر تعدد پارکینگ ها و وسعت آنها افزوده شده است و مشکلی در این زمینه نداریم؛ انتخاب در اختیار زوار است که از پارکینگ های نزدیک خروجی مرز، در شهر و یا اطراف قصرشیرین استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر 270 هکتار پارکینگ داریم و برای احتیاط در مرز خروجی پرویز خان مساحتی برای پارکینگ در نظر گرفته شده است که در صورت تکمیل پارکینگ ها از آن استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت های موکب ها در مرز خسروی گفت: در مسیر رفت و برگشت زوار در دو طرف مرز موکب ها فعال هستند و به زوار خدمت رسانی می کنند.

دکتر صحرایی با اشاره به افزایش موج بازگشت زوار عنوان کرد: از زوار می خواهیم قبل از وارد شدن به جاده در محدوده خسروی در موکب های در نظر گرفته شده استراحت کافی را داشته باشند و با آرامش و صبر و حوصله ای رانندگی را شروع کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا