+ 0 -
ADA

تاکیدات بودجه‌ای استاندار کرمانشاه به مدیران استان؛

از جمع‌بندی درخواست‌ها تا پیگیری در مرکز با کمک مجمع نمایندگان


استاندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن فصل بودجه بندی سال آینده تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها باید جلسات فوق‌العاده ای برای به دست آوردن تصویر روشنی از درخواست‌های بودجه ای سال آینده، برگزار و از ظرفیت مجموعه نمایندگان، وزارتخانه‌ها و ... استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ دکتر محمدطیب صحرایی بعدازظهر پنج شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان که با حضور معاونان استانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن فصل بودجه بندی سال آینده اظهار داشت: مقوله بودجه برای همگی مدیران که دغدغه کار در استان را دارند، بسیار مهم است و باید در قالب برنامه زمان بندی شده پیش برویم.

استاندار کرمانشاه افزود: تمامی دستگاه‌ها باید جلسات فوق‌العاده ای برای به دست آوردن تصویر روشنی از درخواست‌های بودجه ای سال آینده، برگزار کنند.

وی تصریح کرد: میزان پیشرفت فیزیکی تمام پروژه های ملی در استان مشخص شود و راهکارهای لازم برای تسریع در پیشبرد آن‌ها ارائه گردد.

دکتر صحرایی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای جذب اعتبارات تصریح کرد: لازم است از ظرفیت مجموعه نمایندگان، وزارتخانه‌ها و ... استفاده و رایزنی‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد تا در انتهای مسیر غبطه فرصت‌های از دست رفته را نخوریم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بروزرسانی آخرین وضعیت پروژه ها توسط کارشناسان عنوان کرد: دستگاه‌ها ظرف مدت زمان طراحی شده طی کوتاهترین مدت مجموعه پیشنهادهای قابل گفتگو در حوزه بودجه‌ریزی را اعلام کنند تا به یک بسته منسجم برسیم و از آن دفاع نماییم.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان باید با جدیت پیگیری شود، گفت: برخی مصوبات اجرایی هستند و برخی مصوبات دیگر مربوط به پروژه های ملی و تمرکز بر بودجه استان است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان دبیرخانه شورا کار متمرکزی انجام دهد تا بتوانیم زمینه مناسبی برای ارتقای اعتبارات استان داشته باشیم.



اوقات شرعی
آب و هوا