+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

اربعین" یک دریای گسترده و فرصت کم نظیر برای خدمت است


استاندار کرمانشاه گفت: "اربعین" که یک دریای گسترده و فرصت کم نظیر برای خدمت به زائران حسینی است و باید از این پدیده مبارک بیش از پیش برای خدمت رسانی استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه روز شنبه با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این دیدار با برشمردن آثار خیر و برکات در خدمت به زائرین ائمه اطهار (ع) و عتبات عالیات اظهار داشت: در استان کرمانشاه باید "اربعین" را از دو جهت یعنی هم با توجه به زائرپذیر بودن و خدمت به زائرین و هم برای مردم کرمانشاه بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم که خود مردم کرمانشاه از این سفر معنوی و پرخیر و برکت حداکثر استفاده را داشته باشند و با یک کار تبیینی و تشویقی این انگیزه را در مردم استان ایجاد کنیم که علاوه بر میزبانی، خود نیز زائر عتبات عالیات شوند.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای فرهنگ زیارت در استان، سرمایه گذاری بر روی نسل جوان برای انجام کارهای مدیریتی و اجرایی از جمله در حوزه اربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از جوانان در فضاهای مدیریتی و اجرایی به عنوان سرمایه گذاری در کارها استفاده کنیم تا یک زنجیره قوی و مستحکم از افراد باتجربه و جوانان برای استمرار کارها به صورت نسلی و هدفمند شکل بگیرد.

وی همچنین گفت: ما از هر گونه اقدام و برنامه ای که منجر به افزایش سطح خدمات، قابلیت ها و امکانات در راستای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائرین اربعین گردد، حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا