+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

آماده همراهی و همکاری با منتخبان مجلس برای پیشرفت و تعالی استان کرمانشاه هستیم/ خداقوت به همه مجریان و برگزارکنندگان انتخابات در استان


استاندار کرمانشاه با خداقوت به همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منتخبان مردم در این انتخابات تبریک گفت و افزود: مدیریت ارشد استان در یک چهارچوب شفاف و بر اساس ضوابط قانونی، کاملا مشتاق همکاری و همراهی با تمامی منتخبان مردم برای پیشرفت و تعالی استان است.

محمدطیب صحرایی صبح روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان‌های مختلف که با حضور معاونین استاندار برگزار شد؛ عنوان کرد: برگزاری انتخابات یک فرایند بسیار مهم و خطیر است و مجموعه بسیار گسترده‌ای از همکاران در ِبرگزاری مناسب آن مشارکت و همراهی کردند که قدردان زحمات همه این عزیزان هستیم.

 وی افزود: از ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات، عده‌ای در داخل و خارج از کشور با ابهام افکنی و شیطنت، به دنبال ناتوان جلوه دادن مجموعه وزارت کشور در امر  برگزاری انتخابات و همچنین گمرنگ کردن مشارکت بودند ولی خوشبختانه شاهد برگزاری بسیار منظم و پرشور این رویداد ملی بودیم.

مدیر ارشد استان با تقدیر از حضور گسترده مردم کرمانشاه در انتخابات گفت: این حماسه ملی با همدلی و همراهی بسیار  گسترده مردم و مسئولان رقم خورد.

وی یادآور شد: ایران اسلامی تنها نظامی است که انتخابات آن مورد دشمنی تمام عیار نظام سلطه است و دشمن به صورت‌ شبانه روزی در تلاش است مردم ما در انتخابات شرکت نکنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: در این فضای سرشار از دشمنی و کینه توزی، هر یک رای که در صندوق‌های انتخابات جمهوری اسلامی ریخته می شود، ارزش بسیار زیادی دارد است زیرا مردم با نهایت عشق و علاقه به نظام اسلامی و در آزادی کامل و بدور از نمونه های رای‌گیری اجباری در دیگر کشورها، پای صندوق‌های رای می روند. 

وی خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران به این نتیجه رسیده اند که نسبت به تعیین سرنوشت خود بی تفاوت نباشند و این سطح بسیار خوبی از تعالی یک جامعه است.

مدیر ارشد استان با قدردانی از نامزدهای انتخابات، عنوان کرد: این عزیزان تجربیات و دیدگاه‌های خود را در معرض قضاوت مردم گذاشتند و به فضای انتخابات گرمی بخشیدند.

وی با عرض تبریک به منتخبان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت ارشد استان در یک چهارچوب شفاف و بر اساس ضوابط قانونی، کاملا مشتاق همکاری و همراهی با تمامی منتخبان مردم است.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش، ریشه بسیاری از مشکلات فعلی استان به ویژه بیکاری را در کم‌کاری‌های سال های گذشته دانست و گفت: طی سال های ۹۳ تا ۹۸، کرمانشاه در صدر جدول بیکاری کشور بوده و طی این سال ها اخیر هم خیلی پایین نیامده ایم و برای تغییر مثبت در این شرايط نیازمند یک عزم جدی تر و با ضرب آهنگ بسیار پرشتاب تر هستیم. 

 وی تاکید کرد: این تغییر نگاه و رویکرد باید در عرصه‌های مختلف استان و به ویژه در فرمانداری ها، خود را نشان دهد.

 وی در ادامه به آغاز نشست های کارشناسی کارگروه ملی استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در این نشست دنبال می‌کشود مسئله ناترازی های انرژی و قطع برق و گاز صنایع در فصل تابستان و زمستان است و ما برای رونق تولید و اشتغال، نیازمند تامین انرژی پایدار برای فعالیت دائمی صنایع هستیم.

مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه سال‌ها گرفتار جنگ تحمیلی و بازسازی های پس از آن بود و دیگر استان ها در آن سال‌ها در آرامش و با بهره گیری از دلار ارزان در زمره استان های برخوردار قرار گرفتند و عدالت این است که استان کرمانشاه در این شرایط از تسهیلات شش گانه اشتغال به نسبت بهتری بهره مند شود و در الزامات مصارف و منابع بانکی در این استان ها بازنگری شود.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه از ظرفیت های بسیار گسترده ای برای پیشرفت و تعالی برخوردار است و خوشبختانه دولت هم نگاه بسیار مساعدی برای کمک به رونق تولید و اشتغال در این منطقه دارد و باید تلاش کنیم از این فرصت بسیار مناسب را از دست ندهیم.



اوقات شرعی
آب و هوا