+ 0 -
ADA



کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه با موضوع ایام اربعین برگزار شد


کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه با موضوع ایام اربعین به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور دبیر ستاد اربعین استان و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این نشست گزارشی از وضعیت تامین کالاهای مورد نیاز در ایام اربعین ارائه شد. مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت که مواد غذایی از قبیل برنج، گوشت، آرد و سایر کالاهای اساسی تامین شده و بصورت تنظیم بازاری در دست توزیع قرار دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست با اشاره به افزایش حجم تردد زائرین از مسیرهای استان کرمانشاه و به تبع آن افزایش مصرف کالاها و مواد غذایی تصریح کرد که؛ مواد غذایی و پرمصرف در این ایام تامین شده است و به خوبی آماده میزبانی از زائرین حسینی هستیم.

دکتر محمدی در ادامه افزود: مردم استان کرمانشاه از گذشته تا به امروز توفیق میزبانی از زائرین حسینی را داشته اند و این موهبت الهی برای استان سرشار از خیر و برکت بوده است در این راستا رایزنی هایی صورت گرفته که تا حد ممکن مسیر تردد زائرین از معبرهای شهری نیز صورت پذیرد تا سبب توفیق میزبانی و رونق اقتصادی برای شهرهای در مسیر تردد هم شود.



اوقات شرعی
آب و هوا