+ 0 -
ADA



پیام قدردانی جامعه ورزش استان از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه


جامعه ورزش استان در پیامی از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، در پیام جامعه ورزش استان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‍ حضرت حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و جناب آقای دکتر صحرایی استاندار محترم و خدوم؛

با سلام و احترام؛ 

در میعادگاه این هفته نماز جمعه، جامعه ورزش استان کرمانشاه با پرچمداری #آرین_سلیمی قهرمان ارزنده تکواندو المپیک اين توفيق را يافتند تا بار ديگر و  براي دومین بار طی ماه‌های اخیر، بواسطه تدبیر شما عزیزان مورد تفقد و تقدیر قرار گیرند.

خوشبختانه ورزش استان کرمانشاه بواسطه تلاش یکایک قهرمانان عزیز و مربیان مجرب و برنامه ریزی مسوولین امر و همچنین حمایت‌های ارزنده بزرگوارانی چون شما، در راه کسب افتخار برای ایران اسلامی و الکوسازی برای سایر جوانان و نوجوانان عزیز موفق و سربلند است.

امروز ورزش مايه افتخار، اميد و اقتدار است و ورزشكاران و قهرمانان پيام آوران ‏افتخار، غرور، و انسجام ملي براي كشور هستند و براين اساس، تمامي تلاش دست اندركاران ورزش برآن است كه با همگرايي و ‏تعامل هرچه بیشتر شرايط  بهتري را در جهت خدمت و پاسخگويي ‏به مطالبات و انتظارات آنان فراهم آورند.

در پايان مراتب امتنان و قدرداني خود ، به نمایندگی از جامعه ورزش استان کرمانشاه را بواسطه توجه شما عزیزان به امر مهم ورزش و تشویق ورزشكاران و قهرمانان ارزنده استان و بویژه #آرین_سلیمی عزیز ابراز می داریم.

منوچهر حاتمی 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و به نمایندگی از جامعه ورزش استان



اوقات شرعی
آب و هوا