+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در آیین گرامیداشت هفته معلم:

معلمان باید در عرصه علم و دانش، پیشرو و پیشتاز باشد‌‌/ رتبه‌های برتر کنکور در استان، حاصل احیای مرجعیت کلاس‌های درسی است


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دنیای معلمی با تحول و پویایی گره خورده است، عنوان کرد: معلم باید همچون شهید مطهری جلوتر از زمان و مکان خود حرکت کند و در عرصه علم و دانش پیشرو و پیشتاز باشد‌‌.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز سه شنبه در همایش بزرگداشت مقام معلم که با حضور جمع زیادی از معلمان استان در هنرستان صنایع شیمیایی برگزار شد، عنوان کرد: سرعت تحولات جهانی در دهه‌های اخير نسبت به دهه‌ها و سده‌های گذشته قابل مقایسه نیست و به عنوان نمونه فضای ذهنی و فکری دانش آموزان امروز در مقایسه با دانش آموزان به دهه ۶۰ بسیار متفاوت است.

وی این تفاوت های شگرفت را حاصل تحول شگفت انگیر تکنولوژی در دنیا دانست و گفت:  فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فضاهای جدید و پیچیده‌ای را پدید آورده‌‌اند و دانش آموزان ما امروز در مواجهه با این فضاها توانمندی‌هایی دارند که در گذشته به هیچ عنوان قابل تصور نبود.

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه دنیای معلمی با تحول و پویایی گره خورده و عجیبن شده است در ادامه عنوان کرد: معلم باید همچون شهید مطهری جلوتر از زمان و مکان خود حرکت کند و در عرصه علم و دانش پیشرو و پیشتاز باشد‌‌.

وی تاکید کرد: دانش آموز باید احساس کند معلم آن ها دانشی بسیار فراتر از سرفصل‌های کتاب‌های درسی دارد و با علم روز آشناست.

صحرایی ادامه داد: به هر میزان که مرجعیت از کلاس‌های کنکوری و جزوه‌های کپی کاری شده به سمت مدرسه و کتاب های درسی برود به همان میزان ما در کارمان موفق‌تر بوده‌ایم.

وی یادآور شد: کسب رتبه‌های برتر کنکوری توسط دانش‌آموزان کرمانشاهی حاصل احیای مرجعیت کلاس‌های درسی و مدرسه طی سال‌های اخير است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به افتخارآفرینی فرزندان شجاع ملت در حمله موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: ایران اسلامی در اوج اقتدار و با اعلام قبلی قدرت خود را به همگان نشان داد و هیمنه مترسک دست نشانده غرب در منطقه را در مقابل دیدگان جهانیان فروریخت.

وی تاکید کرد: ترازوی تمدنی میان ایران اسلامی و دنیای غرب در حال تغییر است و معلمان ما باید با توجه به واقعیت امروز به روشنگری بپردازند و ابعاد رسوایی دنیای غرب در زمینه ادعاهای پوشالی آزادی بیان و حقوق بشری را برای دانش آموزان روشن کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا