+ 0 -
ADA



سه ماموریت دستگاه های اقتصادی استان در اربعین حسینی/ تخفیف ۱۵ درصدی اقامتگاه‌های استان در ایام اربعین


کمیته اقتصادی اربعین حسینی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اقتصادی بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، در این نشست گزارشی از عملکرد دستگاه های اقتصادی استان در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین ارائه شد و با همکاری دستگاه های اقتصادی در مسیر تردد زائرین با برپایی موکب و بازارچه با محوریت عرضه صنایع دستی و خوراکی آماده میزبانی و خدمت رسانی به هموطنان گرامی در این ایام هستند.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به تردد میلیونی زائرین از محورهای استان اظهار داشت با میزبانی هدفمند میتوانیم در کنار خدمت رسانی به جذب گردشگری و رونق اقتصادی استان کمک کنیم که لازمه این امر مهم همکاری همه جانبه دستگاه های دولتی و خصوصی در تبیین و تبلیغ قابلیت ها و ظرفیت های استان است.

دکتر محمدی تصریح کرد: در کنار فعالیت گسترده مواکب حسینی، تمام اقامتگاه های استان هم برای رفاه حال زائرین گرامی در ایام اربعین شامل ۱۵ درصد تخفیف برای تمام مسافران می باشد و در مسیر تردد زائرین در هر شهرستان بازارچه های عرضه کالا و صنایع دستی برپا می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا