+ 0 -
ADA



رشد ۵۴ درصدی صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی استان کرمانشاه


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از رشد ۵۴ درصدی صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی استان خبر داد و از آن به عنوان یکی از موفقیت‌های استان در اجرای برنامه سنددار نمودن اراضی کشاورزی یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، مهندس نجفی روز پنج شنبه در جلسه حد نگاری اراضی استان از مسئولان و کارکنان اداره کل ثبت و اسناد املاک، جهاد کشاورزی و امور اراضی استان و شهرستان ها به دلیل عملیاتی نمودن صدور اسناد تک برگ و مفروض برای اراضی کشاورزی تقدیر کرد.

وی همچنین بیان داشت: کسب رتبه سوم کشوری در رشد صدور اسناد اراضی کشاورزی استان در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ معنا بخشیدن به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درانجام مدیریت جهادی و جهش در بخش‌های مختلف برنامه های کشور است.

لازم به توضیح است طی سال اخیر سندار شدن اراضی استان از ۱۶ به ۷۰ درصد رشد یافته است.

مهندس نجفی در ادامه جلسه امروز همچنین انجام ۹۸ درصد رفع تداخلات اراضی را از اقدامات مهم جهاد کشاورزی استان برشمرد و مدیران و کارکنان آن دستگاه را مورد تفقد قرار داد.

شایان ذکر است که بخش زیادی از دعاوی حقوقی مربوط به املاک کشاورزی و منازعات محلی مربوط به عدم مشخص بودن مرزهای اراضی کشاورزی به صورت مستند بوده که با اجرای کامل برنامه فوق برای همیشه این مشکلات برطرف خواهد شد.



اوقات شرعی
آب و هوا