+ 0 -
ADA

پیشنهاد ملی استاندار کرمانشاه با دستور رئیس جمهور وارد مرحله اجرایی شد؛

دکتر صحرایی: عزم جدی دولت مردمی برای گره‌‌گشایی از مشکلات حوزه اشتغال کرمانشاه


استاندار کرمانشاه امروز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت تسهیلات اشتغالزایی استان و جمع بندی پیشنهادات برای پیگیری در کارگروه اشتغالزایی پایتخت، از عزم جدی دولت مردمی برای گره‌‌گشایی از مشکلات حوزه اشتغال کرمانشاه خبر داد و گفت: دولت مردمی دکتر رئیسی با تشکیل یک کارگروه ویژه به ریاست معاون اول رئیس جمهور به دنبال بهبود وضعيت اشتغال و حل مشکلات این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی هفته گذشته در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهادی مبنی بر «حمایت ویژه برای اشتغالزایی در پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی» را مطرح کرد که با موافقت رئیس جمهور همراه شد و دکتر رئیسی دستور داد که این کارگروه با مدیریت معاون اول رئیس جمهور به فوریت تشکیل شود.

این کارگروه اکنون وارد مرحله عملیاتی شده و اولین جلسه آن فردا دوشنبه در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: با دستور ویژه رئیس جمهور برای تمرکز و ایجاد پشتیبانی بهتر از استان‌های دارای شرایط مشابه استان کرمانشاه یک کارگروه تشکیل شده که فردا اولین نشست آن با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست پشتیبانی ها و راهکارهای لازم برای حل مشکلات حوزه اشتغال استان کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صحرایی خاطرنشان کرد: طی سال‌های ۹۳ تا ۹۸ به مدت شش سال متوالی استان کرمانشاه در رتبه اول بیکاری بوده و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رتبه دوم بوده است و در ۱۴۰۲ هم احتمالا رتبه دوم خواهیم بود.

وی تاکید کرد: در واقع ما وارث بیکاری مزمن در استان هستیم و در این شرایط دولت مردمی دکتر رئیسی با تشکیل یک کارگروه ویژه به ریاست معاون اول رئیس جمهور به دنبال بهبود این وضعيت دشوار و حل مشکلات حوزه اشتغال است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا