+ 0 -
ADA



تقویت و رونق صادرات استان در دستورکار استانداری کرمانشاه


کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه با دستور کار بررسی حجم مبادلات تجاری و رفع مشکلات واحدهای صادر کننده به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این نشست گزارشی از عملکرد تجاری استان کرمانشاه در قالب حجم مبادلات تجاری توسط ناظر گمرکات استان کرمانشاه ارائه شد و در ادامه مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست با اشاره به کسب بیشترین رشد صادرات استان توسط گمرک سومار گفت: آمار های مطلوب در حوزه صادرات که امروز شاهد آن هستیم نتیجه تلاش ها و پیگیری های کارگروه توسعه صادرات در دولت شهید رئیسی است که تمام اعضای این کارگروه با جدیت پای کار ایستاده اند تا به نتیجه برسد.

وی در ادامه افزود: تقویت و توسعه زیرساخت مرزهای استان کرمانشاه در اولویت قرار دارد و بایستی در این زمینه هدفمند عمل کنیم چرا که وجود پنج مرز در استان کرمانشاه و تقویت آنها میتواند نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد استان داشته باشد.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل صمت، ناظر گمرکات و معاونین و نمایندگان فرمانداری، صمت، مدیریت و برنامه ریزی، جهاد کشاورزی، استاندارد، دستگاه های نظارتی و سایر اعضای کارگروه توسعه صادرات استان کرمانشاه حضور داشتند.



اوقات شرعی
آب و هوا