+ 0 -
ADA

بازدید استاندار کرمانشاه از موسسه فرهنگی - قرآنی دولت آباد؛

تاکید بر ضرورت تجهیز مراکز فرهنگی برای آموزش و سرگرمی نوجوانان و جوانان


استاندار کرمانشاه روز یکشنبه از موسسه فرهنگی - قرآنی دولت آباد در شهر کرمانشاه بازدید کرد و در گفت وگویی صمیمی با مدیریت و نوجوانان فعال در این مرکز، در جریان توانمندی ها، ظرفیت ها و کمبودهای آن و سایر مراکز مشابه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ دکتر محمدطیب صحرایی در این بازدید و نشست صمیمانه به گفتگو با نوجوانان موسسه فرهنگی - قرآنی دولت آباد پرداخت و از نزدیک در جریان جزئیات فعالیت های این مرکز و نحوه آموزش و یادگیری قرآن به نوجوانان قرار گرفت.

در این بازدید، چند تن از نوجوانان موسسه به تلاوت قرآن کریم پرداختند که از سوی استاندار کرمانشاه مورد تشویق قرار گرفته و دکتر صحرایی به رسم یادبود هدایایی به آنان اهداء کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین از کمبود امکانات این موسسه مطلع شد و برای تشویق بیشتر نوجوانان و جوانان به یادگیری قرآن و فعالیت های فرهنگی، دستوراتی برای تامین برخی نیازمندهای آن صادر کرد.

کرمانشاه نخستین استانی است که اقدام به تشکیل "شورای قرآنی استان" کرد و در نتیجه پیگیری‌های همین شورا بسیاری از فعالیت‌های قرآنی در استان رونق گرفت.

دکتر صحرایی در همین راستا یک مشاور قرآنی را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ آموزش و یادگیری قرآن در اقشار مختلف مردم استان منصوب کرده است.



اوقات شرعی
آب و هوا