+ 0 -
ADA

با هدف پیگیری طرح ساماندهی محلات حاشیه نشین صورت گرفت؛

بازدید مجدد استاندار کرمانشاه از "آقاجان"/ تعیین تکالیف جدید برای مدیران استانی و شهرداری/ گفت وگوی بی واسطه با اهالی محله


استاندار کرمانشاه با هدف پیگیری طرح ساماندهی محله آقاجان و بررسی و رصد عملکرد دستگاه های مسئول شهری و استانی در این محله حاشیه نشین، چهارشنبه شب از محله حاشیه نشین آقاجان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی با هدف پیگیری طرح ساماندهی محله آقاجان و بررسی و رصد عملکرد دستگاه های مسئول شهری و استانی در این محله حاشیه نشین، چهارشنبه شب از محله حاشیه نشین آقاجان بازدید کرد.

در جریان این بازدید، عملیات اجرایی ساخت مسجد محله آقاجان هم آغاز شد. طرح احداث این مسجد مدتی به دلیل مشکلاتی از جمله وجود معارض و عدم تخصیص اعتبار لازم‌، متوقف شده بود اما امروز کلید خورد تا پس از تکمیل به عنوان یک مرکز معنوی - فرهنگی تبدیل به محور خدمت رسانی در این محله شود.

در این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و شهردار کرمانشاه، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دستیار استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار منطقه ۸، جمعی از فعالان گروه های جهادی و... هم حضور داشتند، دکتر صحرایی در جمع ساکنان آقاجان حاضر شد و بی واسطه با جمعی از آنان گفت وگو و دستورات لازم برای رسیدگی به دغدغه های مطرح شده را صادر کرد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا