+ 0 -
ADA



آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گیلان‌غرب برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان گیلان غرب باحضور سردار مهدی حاجیان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه

⭕️آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گیلان‌غرب برگزار شد

 

❇️مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان گیلان غرب باحضور سردار مهدی حاجیان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه وهیات همراه، آقای تیموری معاون سیاسی امنیتی فرماندار و اعضای شورای تامین و اداری  شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گیلان غرب برگزار شد .

🔹آقاي تیموری معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان گیلان‌غرب در مراسم آیین و تکریم فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن خیر مقدم به محضر سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و هیأت همراه از زحمات و تلاش های جناب سرهنگ منصور محمدی فرمانده سابق انتظامی شهرستان گیلان‌غرب   تقدیر و آرزوی توفیق برای جناب سرهنگ شهبازی فرمانده جدید انتظامی شهرستان گیلان‌غرب کرد.

 🔹در ادامه سرهنگ منصور محمدی فرمانده سابق انتظامی شهرستان گیلان‌غرب در مراسم تودیع خود گفتند برای  امنيت و برخورداری مردم با اصالت و با لیاقت این شهرستان از آرامش و آسایش تا آنجایی که توان داشتیم  در این شهرستان با  این حوزه جغرافیایی بزرگ تلاش کرديم .وی افزود: کاهش  جرائم و رشد  کشفيات اين گونه جرائم، کاهش سرقت در گیلان‌غرب، افزایش  کشف اموال مسروقه ،دستگيری خرده‌فروشان مواد مخدر ،برخورد با اراذل و اوباش،  و.... گوشه‌ای از اقداماتی بود که با تلاش همکاران خودم  در مجموعه انتظامی شهرستان و در راستای برقراری امنيت و آرامش صورت گرفت. در پایان  از حمايت‌های سردار حاجيان فرمانده و ديگر دستگاه های مسئول  در اين سال‌ها نیروهای نظامی و  اعضای شورای تامین و اداری ،  و همچنین متنفذین و بزرگان شهرستان که  همراهی بسيار خوبی با کارکنان انتظامی شهرستان داشتند تشکر  نمودند

🔹در ادامه سردار حاجیان ضمن تشکر  و قدردانی از زحمات چهار ساله جناب سرهنگ منصور محمدی در این شهرستان گفتند گیلان‌غرب  شهرستانی است با نماد ایثار ومقاومت همراه پیروزی و پایتخت ایل کلهر  میباشد مردمی ریشه دار و با اصالت  که نماد مقاومت را   به ثبت رساندند مردمی که با  مشارکت  در حوزه‌های انتخابات  ،سياسی، فرهنگی و ... باعث فخر و مباحات برای استان کرمانشاه شدند بنابراین این مردم شایسته  بهترین خدمت می‌باشند....

🔹در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خدمات و تلاش های سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی سابق در دوران تصدی تجلیل و با  اهداء حکمی سرهنگ شهبازي به عنوان فرماندهی جدید انتظامی شهرستان گیلان‌غرب معرفی شد.

 یکشنبه / ۲۱ مرداد ماه/ ۱۴۰۳



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا